.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تفاهم نامه همکاری توانیر با دانشگاه صنعتی بابل

تفاهم نامه همکاری تحقیقاتی بین شرکت توانیر و دانشگاه صنعتی بابل، منعقدشد.

رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل شامگاه جمعه در حاشیه انعقاد تفاهم نامه همکاری این دانشگاه با شرکت توانیر اظهار داشت: استفاده مطلوب از توانایی های بالقوه و بالفعل طرفین در انجام فعالیت های پژوهشی و آموزشی به منظور توسعه علمی ، فناوری و اقتصادی از موضوعات همکاری در این تفاهم نامه است.

عسکر جانعلی زاده افزود: دانشگاه نوشیروانی بابل در این تفاهم نامه، به کارگیری از حداکثر توان سخت افزاری و نرم افزاری جهت انجام با کیفیت تر موضوع تفاهم نامه، ایجاد و تکمیل آزمایشگاههای مورد نیاز صنعت برق جهت ارائه امکانات آزمایشگاهی و پژوهشی دانشگاه به مجریان پروژه های مرتبط با موضوع تفاهم نامه را از تعهدات دانشگاه اعلام کرد.

وی ارائه سمینارها و سخنرانی های علمی مرتبط با موضوع تفاهم نامه در محل شرکت برحسب ضرورت و برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت مورد نیاز صنعت برق در قراردادهای جداگانه را از دیگر تعهدات دانشگاه در مقابل این تفاهم نامه بیان کرد.

رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، درباره تعهدات شرکت توانیر در مقابل تفاهم نامه همکاری تصریح کرد: پرداخت هزینه های مربوط به پروژه های تحقیقاتی و آموزشی پیشنهادی از طرف شرکت در چهارچوب این تفاهم نامه و در قالب قراردادهای جداگانه، در اختیار قرار دادن مواد اولیه و تجهیزات موجود در شرکت جهت انجام هرچه بهتر آزمایش های مورد نیاز را از تعهدات شرکت توانیر در مقابل دانشگاه است.

جانعلی زاده، حمایت از تجهیز و تکمیل آزمایشگاهها تا مبلغ مورد نیاز از طریق شرکت توانیر، انجام به موقع تعهدات مالی براساس پروژه های مصوب در مراحل مختلف را از دیگر تعهدات شرکت توانیر برشمرد.

وی نقطه اساسی در انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه صنعتی بابل و شرکت توانیر را تحکیم ارتباط دانشگاه و صنعت بیان کردو گفت: امیدواریم این قرارداد نقطه عطفی در تاریخ این دانشگاه محسوب شود.

این تفاهم نامه همکاری بین همایون حائری مدیر عامل شرکت توانیر و جانعلی زاده رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل منعقد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.